SuperMenu by Ania Lewandowska

Why

Dieta i jałowe sałatki to skojarzenie idące 
 w przeszłość. I słusznie.

W propagowaniu zmiany czynnie uczestniczy Ania Lewandowska. Tworząc markę diety pudełkowej -SuperMenu. Wyróżnia ją bogactwo wariantów, składniki 
z pierwszej półki i zgodność z holistyczną filozofią żywnościową Ani.
Niezbędnym stało się dotarcie z tym przekazem do Odbiorców.

To zadanie powierzono Saints.

How

Tworzenie tekstów na stronę to prawdziwa sztuka. Wyzwaniem było maksymalne skondensowanie przekazu w stosownej do czytania ilości słów.

Co zrobiliśmy?
Dla wszystkich diet przygotowaliśmy specjalną tabelę. Każdą opisaliśmy zgodnie z parametrami: USP, target i insight, czyli motywacja do sięgnięcia po dietę.

Następnie dane zostały twórczo przekształcone w docelowy tekst. Użyliśmy języka konwersacyjnego – takiego, który zawiera wiele zwrotów do odbiorców. Było to konieczne, ponieważ opis zawsze wynikał z indywidualnej motywacji każdego potencjalnego Klienta.

Całość uzupełniliśmy unikalnym przekazem dotyczącym specyfiki diety.

What

Od excelowskiej precyzji na początku do finalnych komunikatów.
Tych narzędzi użyliśmy:

  • język konwersacyjny (zwroty do Odbiorcy, krótkie zdania, pytania),
  • tonalność komunikacji w obszarze archetypów marki,
  • język korzyści,
  • spersonalizowane CTA.

Powstały do każdej sylaby przemyślane komunikaty współpracujące z tożsamością SuperMenu. A Odbiorcy doskonale zdają sobie sprawę z siły, jaką ma właściwie dobrana dieta.


02.PMI – Happy Parents

NEXT CASE