PMI – Happy Parents

Why

Bycie rodzicem i rozwijanie kariery zawodowej nie powinno się wykluczać. Bezdyskusyjnie.

Philip Morris, jako pionierska marka w zakresie tworzenia empatycznych i równych środowisk pracy, udowadnia to za pomocą programu Happy Parents.

Ma on na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa i spokoju rodzicom zatrudnionym w PMI. Tak przyszłym, jak i obecnym.

To rzecz godna rozgłosu. I takie było zadanie Saints. Stworzenie kampanii EB, która poinformuje o tym mieszkańców Warszawy i Krakowa.

How

Początkiem każdego projektu w Saints jest gruntowny do bólu research. 
Od tego się zaczęło.

Na warsztat wzięliśmy standardowe opinie o pracujących rodzicach. I pokazaliśmy, że z Philip Morris wszystkie te stereotypy można wystrzelić na księżyc.

Bo kiedy ma się mądrego i empatycznego pracodawcę, można robić to, co jest najważniejsze dla każdego z nas. Robić swoje.

Zamiast stocka zorganizowaliśmy casting w PMI 
i wybraliśmy kilku fantastycznych rodziców obu płci. Osoby, które robią kariery w międzynarodowej firmie i pozwalają sobie wchodzić na głowę kilkulatkom. Dzięki temu całość była faktycznie autentyczna 
 i pozytywna.

What

Narzędzia:

  • kampania OOH i inhouse,
  • nośniki w centrach miast i na pojazdach komunikacji miejskiej,
  • wysyłki do rodziców z listami od PMI.

I efekt najważniejszy: totalny entuzjazm pracowników.
Zobaczyć kumpla na plakacie z PKiN w tle? Czytać, że swoja firma dba o rodziców podczas stania w korku?

Działo się na mailach.

Dom mediowy: True Story Media.

 


03.PMI – Mission: is Possible

NEXT CASE