
Agnieszka
Starzyńska-Krawczyk
• Dyrektorka kreatywna i senior copywriterka.
• Copywriterka od 2004 roku.
• Reprezentowała Polskę podczas Cannes Lions.
• Robi doktorat z językoznawstwa kognitywnego.
• Ma za sobą 4 lata dziennych studiów doktoranckich w Instytucie Języka Polskiego PAN – w tym zdane egzaminy z łaciny średniowiecznej i onomastyki (nic nie pamięta).
• Literaturoznawczyni po UŚ. Zawód wykształcony: krytyczka literacka.
• Wyznaje neuronauki.
• Wytatuowała sobie tytuł książki Artura Sandauera.
• Pracuje od kilku lat na Wydziale Polonistyki UJ. Uczy tam copywritingu.
• Jeszcze dłużej pracuje na AGH, gdzie robi to samo.
• Uzależniona od Krakowa, Londynu i ostatnio Wiednia.
• Potrafi wymienić wszystkie kochanki Burbonów.
• Jej ulubioną kochanką Burbonów jest markiza de Montespan.
• Córka koszykarza – znała dwutakt, zanim dowiedziała się, czym jest Barbie.
01 / 04

Edyta Kaleta
• Client service director.
• Źródło stoickiego spokoju naszych Klientów.
• Ukończyła marketing i zarządzanie na UE Katowice.
• Absolwentka podyplomowych studiów: dziennikarstwo i PR na Uniwersytecie Wrocławskim.
• Przez ponad 10 lat pracowała w branży deweloperskiej; była dyrektorką marketingu.
• W pracy: niemiecki ordnung i szwajcarska punktualność.
• Po godzinach: matka Polka.
• Lubi weekendowe city breaki – Londyn, Jezioro Czorsztyńskie, Gdańsk, Rzym.
• Kocha Korę i Wodeckiego.
• Jako jedyna po pracy ma siłę na fitness.
• Przyjęła propozycję pracy podczas wakacji na Sycylii.
• Jej uporządkowanie, logika i systematyczność są fascynujące i trochę przerażające.
• Nikt nie wie, jak firma istniała bez niej.
02 / 04

Julia Manderla
• Social media managerka.
• Z wykształcenia projektanka przemysłowa (licencjat) i graficzna (magister) na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie (a także na Accademia di Belle Arti di Brera w Mediolanie, École supérieure d’art et de design des Pyrénées w Pau we Francji).
• Obecnie uczy się podyplomowo marketingu internetowego na AGH.
• Kocha się uczyć, ale chyba ma syndrom sztokholmski z instytucjami oświaty.
• Z krwi Ślązaczka, z serca Krakuska, z głębokich korzeni Hiszpanka.
• Projektuje, pisze, fotografuje i ochoczo gotuje (najlepiej w gronie przyjaciół).
• Wielka wyobraźnia, szczególnie do tworzenia najgorszych scenariuszy.
• Meme dealer.
• Mieszka w mediach społecznościowych.
• Kocha internet, zwierzęta oraz się przytulać.
• Gdyby była piratką, to taką najbardziej pacyfistyczną na całym oceanie.
• Jeśli kiedyś zbankrutuje, to przez książki – które ochoczo zbiera, ale niekoniecznie czyta w całości.
• Do swoich największych sukcesów zalicza bycie 5-krotną laureatką storisków na Make Life Harder.
03 / 04

Magdalena Starzyńska
• UX writerka i copywriterka.
• Absolwentka latynoamerykanistyki na UJ w Krakowie.
• Mama czworonożnej Aty.
• Prywatnie siostra szefowej – bez taryfy ulgowej.
• Zdecydowanie team MORZE.
• Wielbicielka glutenu (makaron zje pod każdą postacią i o każdej porze).
• Ślązaczka mieszkająca w Krakowie od ponad 10 lat.
• Fanka Eurowizji i Jednego z dziesięciu.
• Zdobywczyni pierwszego miejsca w turnieju tenisa stołowego na koloniach Ustronie Morskie 2000.
• Uwielbia rymować, ale jej zabraniamy.
• Niezrównana w tekstach lifestyle’owych, lekkich, bardzo UX-owych.
• Jej kreatywność nie ma granic, a jeżeli takie są, to ona już macha do nas z drugiej strony.
04 / 04
Wszystko OK, ale co to oznacza dla Ciebie?
Nasi Klienci szanują inteligencję swoich Odbiorców. Dlatego zamiast tworzyć reklamy budują strategie komunikacji.
Razem z nami nasycają swoje marki unikalnym i atrakcyjnym dla odbiorcy przekazem.
Dzięki temu ich marki mają moc budowania ze swoimi odbiorcami relacji opartych na tym, co najważniejsze. Na prawdzie, autentyczności i wartościach.
Relacji, które rezonują latami.
AMEN
Anna Wojciechowska / Think Legal
Nie wierzyliśmy, że to, co mieliśmy w głowach, mogło zostać napisane, dopóki Saints. tego nie zrobiło.

Eliza Kubiak / MuFo
Uwielbiam z nimi pracować – ich energia jest nie do porównania z niczym i nikim.

Piotr Luty / OE Industry
Pracuję tylko z najlepszymi. Dlatego od lat pracuję z Agą i jej zespołem, którzy w copywritingu są bezkonkurencyjni. A prywatnie bardzo lubię Agnieszki dystans do siebie.

Jacek / SUPERMENU by Ann Lewandowska
To jest copywriting, który który lubię – totalnie skoncentrowany na moim celu.

Sebastian Wojna
TO JEST COPYWRITING! Saints. robicie to dooobrze.

Karolina Dutkiewicz
Ogromna świadomość biznesowa. Jeszcze się nie spotkałam z tak świadomym i mądrym podejściem do komunikacji marketingowej.

Yiannis Gavrielides
If advertising is a rock’n’roll of business, than Starzyńska and her Saints. are Keith Richards.

Maciek Zamorski
Ferrari copywritingu.

Daniel Wahl / Kościelisko
Energia, pracowitość, rzeczowość i gigantyczna wiedza. To w Saints. lubię!

Karolina Bogdan / EKOTEKA
Agnieszka i jej team nie odpuszczają tak długo, aż efekt będzie fantastyczny. Szanuję.

Co możemy dla ciebie zrobić?
Bless ya all folks.
"Work hard so you can shop harder"
St Francis