PMI Mission: is Possible

Why

Philip Morris International wyszedł naprzeciw młodym, ambitnym i pełnym pasji absolwentom finansów, biznesu, ekonomii i  rachunkowości.

Jak?

W ramach PMITrainee stworzył pierwszy tego typu pilotażowy program w Polsce. A zaczęło się od działu Finance Controlling. Sami więc rozumiecie, że musiało być… grubo, głośno i na bogato.

How

Za skutecznością komunikatu przemawia precyzyjność. Należy wiedzieć, do kogo się mówi. Po to, aby możliwie poznać swoich Odbiorców: ich bóle, motywacje i upodobania.

Te dane przesądziły o decyzjach, które zapadły 
 w zachodnim skrzydle siedziby Saints. Kreacja uznała: film!   To jest to!

Tematyka filmowa była wyjściem dla superlekkiego i jednocześnie treściwego przekazu. Miała wpadać w oko, wywołać emocje i zyskać uwagę tych, na którym zależało nam najbardziej.

Billboardy na mieście, ulotki filmowe, citylighty 
 i podstrona na stronie karier zalśniły w pełnym blasku reflektorów.

What

Na start intensywny brainstorming. Po to, aby móc następnie przejść przez kolejne etapy, wykorzystując narzędzia:

  • human-oriented communication,
  • copywriting,
  • UX writing,
  • kampania OOH, inhouse, online i BTL.

Pokazaliśmy, że Philip Morris daje ogromne możliwości rozwoju swojej kariery. Że to miejsce, 
 w którym wszystko jest możliwe.
Właśnie tu i właśnie teraz. Mission: is possible!

Philip Morris – nieźle to nakręciliśmy. Dzięki.


04.PMI – Strona Karier

NEXT CASE