Muzeum Fotografii

Why

Francuskie kamienice i alejki zacienione koronami drzew.
Ta pierwsza Daguerre’owska fotografia bezpowrotnie odmieniła postrzeganie świata, szczególnie sztuki.

Ta rewolucja wymaga odpowiedniego uwiecznienia. Krakowskie Muzeum Fotografii podjęło się tego zadania, sytuując się jako jedyne publiczne muzeum poświęcone tej sztuce w Polsce.

Jedno muzeum. Trzy siedziby.
Konieczne stało się wypracowanie wspólnego klucza komunikacji.
Takie wyzwanie w Saints. robi lepiej niż worek kocimiętki w kociej kawiarni.

How

Początek był taki, jak trzeba. Zaczęliśmy po bożemu, czyli od znalezienia i nazwania problemu. Czytaj: warsztatów.

Poznanie bólu było najbardziej wymagające.
Dzięki temu określiliśmy USP, key message, reason to visit każdego oddziału i rozpoczęliśmy prace nad otwarciem siedziby przy Józefitów.
Wszystko szło doskonale, praca paliła się w rękach. Aż przyszła pandemia. I klops.

Wspieraliśmy Muzeum na każdym kroku podczas tego trudnego czasu. W nocy i w dzień. Staliśmy się bardziej elastyczni od modeliny w lipcu. Tworzyliśmy wszystkie materiały potrzebne MUFO.

What

Wspólne podejmowanie się wyzwaniom pandemii stworzyło niezwykle partnerską więż. Nasza współpraca trwa od 2019 roku.

Co zrobiliśmy?

  • Copywriting ofert,
  • UX writing,
  • content strategy,
  • content marketing,
  • koncepcje kreatywne.

Efekt – Muzeum odbierało telefony z prośbą
o możliwość zakupu materiałów zrobionych
przez Saints, a po Krakowie jeżdżą tramwaje MuFo.

Jesteście najlepsi na świecie i w kosmosie.


07.OEI

NEXT CASE