Why
OE Industry jest firmą z sektora automotive, B2B. Właściciel – nieprzeciętnym humanistą i wizjonerem.
Wypracowana renoma marki umożliwiła zwiększenie kompetencji: OEI to już nie tylko dostawca, ale również producent.
Wymagało to stworzenia nowej identyfikacji, za której zjawiskowość winne jest @247studio. Rolą Saints było stworzenie storytellingu i webwritingu. Ale najpierw strategia komunikacji.
How
Zaczęło się jednak od czegoś zupełnie innego. Od, chyba można to powiedzieć, przyjaźni, a na pewno więzi opartej na szczerości, jaka połączyła Agnieszkę z Piotrem Lutym.
To dało początek tekstom, które w B2B i branży automotive są humanocentryczne. Skoncentrowane na odbiorcy i jego oczekiwaniach. Ciagle techniczne, ale pisane dla człowieka.
What
Od przyjaźni, przez strategię i copywriting po efekt, który podniósł standard komunikacji w branży.
Nie jest to wypadkową przypadków. Użyliśmy właściwych i adekwatnych do potrzeb projektu narzędzi:
- copywriting ofert,
- tech storytelling,
- webwriting,
- UX writing,
- storytelling korporacyjny,
- business communication,
- content strategy.
Dzisiaj OE Industry odbiera telefony od Mitsubishi, które pyta: kto wam te teksty napisał?