OEI

Why

OE Industry jest firmą z sektora automotive, B2B. Właściciel – nieprzeciętnym humanistą i wizjonerem.

Wypracowana renoma marki umożliwiła zwiększenie kompetencji: OEI to już nie tylko dostawca, ale również producent.

Wymagało to stworzenia nowej identyfikacji, za której zjawiskowość winne jest @247studio. Rolą Saints było stworzenie storytellingu i webwritingu. Ale najpierw strategia komunikacji.

How

Zaczęło się jednak od czegoś zupełnie innego. Od, chyba można to powiedzieć, przyjaźni, a na pewno więzi opartej na szczerości, jaka połączyła Agnieszkę z Piotrem Lutym.

To dało początek tekstom, które w B2B i branży automotive są humanocentryczne. Skoncentrowane na odbiorcy i jego oczekiwaniach. Ciagle techniczne, ale pisane dla człowieka.

What

Od przyjaźni, przez strategię i copywriting po efekt, który podniósł standard komunikacji w branży.

Nie jest to wypadkową przypadków. Użyliśmy właściwych i adekwatnych do potrzeb projektu narzędzi:

  • copywriting ofert,
  • tech storytelling,
  • webwriting,
  • UX writing,
  • storytelling korporacyjny,
  • business communication,
  • content strategy.

Dzisiaj OE Industry odbiera telefony od Mitsubishi, które pyta: kto wam te teksty napisał?

 


08.OEI LinkedIn

NEXT CASE